W nowym wideo, „Mechanicy MEYLE” demonstrują uszkodzenia opon, które mogą być efektem niesprawnych części samochodu. Tester zawieszenia MEYLE umożliwia pracownikom warsztatów szybką i wiarygodną diagnozę uszkodzonych części zawieszenia i układu kierowniczego. 

Jeśli auto znalazło się już w warsztacie, rozsądnym rozwiązaniem jest podstawowa inspekcja stanu opon. Bardzo często, na pierwszy rzut oka widać drobne uszkodzenia, które mogą zdradzać, czy przyczyny tych uszkodzeń nie są efektem wadliwych elementów zawieszenia. Tego rodzaju usterki są łatwe do usunięcia i chronią klienta przed ponownymi uszkodzeniami opon. W swoim najnowszym wideo na kanale YouTube „MEYLE TV”, mechanicy MEYLE wskazują na przykładowe uszkodzenia opon i proponują działania naprawcze.

Stan opon potrafi dać celną wskazówką, jeśli w samochodzie dzieje się coś nie tak, jak powinno. Mechanicy MEYLE przyjrzeli się różnym rodzajom uszkodzeń opon i dają odpowiedź na pytanie co je powoduje. I tak przykładowo – jednostronne starcie opony może świadczyć o błędnej geometrii osiowej, punktowe wytarcia – o wadliwych amortyzatorach lub niesprawnym układzie hamulcowym.

W sumie mechanicy MEYLE wyjaśniają sześć różnych usterek i prezentują odpowiednie sposoby ich rozwiązania – przykładowo wymianę czujnika ABS lub błędnie działającego amortyzatora.

Na filmie zaprezentowano jak zlokalizować i zidentyfikować usterki za pomocą testera zawieszenia MEYLE. Wielofunkcyjne urządzenie może być również wykorzystywane jako chwytak do luzowania zapieczonych kół. Chroni nie tylko felgi przed uszkodzeniami, ale także plecy mechanika przy wymianie kół.

Wideo – „Przypadki uszkodzeń opon”:

 

Główne cechy Testera zawieszenia i chwytaka koła MEYLE (999 990 0000):

Tester zawieszenia MEYLE:

  • precyzyjne badanie luzu przegubu
  • pierwsze sprawdzenie łożyskowania wahaczy poprzecznych (nie zastępuje sprawdzenia optycznego hydrołożysk)
  • bezpośredni montaż na samochodzie bez czynności przygotowawczych, jak np. podniesienie samochodu
  • narzędzie wspierające w dialogu z klientem: obrazowe przekonanie o koniecznej naprawie

Chwytak koła:

  • dostosowany do wielkości kół od 550 do 800 mm średnicy (od ok.. 13“ do 22“, dla wszystkich popularnych samochodów osobowych, SUVów i transporterów)
  • nie powoduje uszkodzeń felgi
  • bezpoślizgowe mocowanie poprzez specjalne uchwyty
  • błyskawiczny montaż
  • chroni plecy i stawy mechanika
  • dźwignia do luzowania szczególnie zapieczonych kół

Zastosowanie testera luzów przegubu jest wyjaśnione w poniższym wideo:

 

źródło: motofocus.pl